Mızıka Çalmayı Öğreten Program

9 posts / 0 new
Son gönderi
Gokdeniz
Gokdeniz kullanıcısının resmi
Offline
Katılım: 07/04/2015
Mızıka Çalmayı Öğreten Program

Arkadaşlar ben bir kaç gündür internette geziniyorum ama mızıka çalmayı öğreten basit de olsa bir program bulamadım.
Böyle bir program var mı bileniniz varsa yardımcı olabilir mi ? ( mümkünse ücretsiz program tabi :) )

makavelli2
makavelli2 kullanıcısının resmi
Offline
Katılım: 25/03/2015

Ölüm parayla değil ki sana gelcek sırası
Geri gelmek için yetmez sabancının parası :D İnanmican belki ama seni bikere tesadüf dinlemiştim aklımda bu kısım kalmış raple aram iyidir bence devam etmelisin (umarım isim benzerliği değildir)
soruna gelice usta link yok elimde ama bendometer diye program duymuştum istersen bi internette bakın ücretsiz olması lazım

Gokdeniz
Gokdeniz kullanıcısının resmi
Offline
Katılım: 07/04/2015

Yok benzerlik değil kardeş benim sözler :D Güzel tevafuk oldu çok sağ ol teşekkür ederim. Ama çok eski şarkılar şu an internette olanlar. Şu an stüdyo kuruyorum az kaldı. Bittiğinde bu amatör parçaların yerini profesyonel parçalar klipler alacak inşallah. Kalitemizi çizgimizi ciddi yerlere taşıdık inşallah ciddi işlerde yapıcaz sağ ol tekrar eksik olma.:)
Konumuza gelince dediğin programa baktım. Videoları falan var ilgimi çekti indirip deneyeceğim ama videolardaki görüntülere bakılırsa o bile bana göre ileri seviye ondan öğrenebilecek kapasiteye sahip miyim bilmiyorum. :) Tabi başlangıç için daha basit aşamaları vardır diye tahmin ediyorum o ayrı.
Tekrar tekrar çok teşekkür ederim kardeş sağ ol. Bu arada sorun olmazsa isim neydi ?

makavelli2
makavelli2 kullanıcısının resmi
Offline
Katılım: 25/03/2015

Adım berk inşallah yeni parçalar gelirse dinleriz :D
@Bagimsizguc kardeşimin dediği gibi basit seviyelerden başlıyo sorun olmaz program olmazsada tek elinle sağındaki ve solundaki deliği kapatıp üfle sonra sade ağzını kullanarak aynı sesi yakalamaya çalış kulağın hemen alışmaya başlıyor sadece sakın bırakma olmuyo diye biraz zor alışıyosun .Sonra tablar bölümünde basit parçalar var netde ararsan bulabilirsin samanyolu caddelerde rüzgar gibi zaten bi bakmışsın ondan sonra piyasada tab kalmamış eğer benim gibi tab çıkarma yeteneğin yoksa bunu çıkarabilcek var mı diye başlarsın forumda başlık açmaya :D

Bagimsizguc
Bagimsizguc kullanıcısının resmi
Offline
Katılım: 13/11/2012

Ben de Bendometer'le başlamıştım. Basit bir progam yani zorlamaz seni, başlangıç için iyidir. Ayrıca bu proglamla mızıka da problem olup olmadığını da test edebilirsin.

Apoptoz
Apoptoz kullanıcısının resmi
Offline
Katılım: 30/03/2015

Mobil uygulamalar da var ben Harmonica diye bir program kullanıyorum ama çıkardığım sesin doğruluğunu kontrol etmek için... belki işinize yarar

orhankemall1984
orhankemall1984 kullanıcısının resmi
Offline
Katılım: 26/08/2015

merhaba
arkadaslar internetten bendometer programını indirdim farklı kaynaklardan ancak uzantısı jsp olduğu için açmıyor pc

siz nerden indirdiniz ?

link verırmısınız
teşekkürler

harp
harp kullanıcısının resmi
Offline
Katılım: 12/02/2014

Bendometer mızıkayı ve bendleri görsel olarak sunduğu için daha kullanışlı olsa da, aslında ihtiyacınız yok.Telefonunuza ya da bilgisayırınıza indireceğiniz bir tuner ve mızıka nota dağılımını gösteren bir resimle de aynı işi rahatlıkla yapabilirsiniz.

orhankemall1984
orhankemall1984 kullanıcısının resmi
Offline
Katılım: 26/08/2015

aslında haklısın cep telefonundada uygulaması var sımdı baktım ama neden yukleyemedım acıksası onu anlamadım ??

Son yorumlar

Anket

Mızıka Ödüllü Yarışma Yapılsa Katılır Mısınız?
Evet
75%
Hayır
25%
Toplam oy: 88